Er is niet zoiets als één standaard- verhaal

Yenka Oplinus aan het werk | Logo & Huisstijl
Er zijn evenveel verhalen als er interacties zijn met je merk, product of dienst.

Er is altijd een intern begrip en externe perceptie. Er is de emotionele interpretatie en de rationele keuzes gemaakt door collega’s, leads of klanten. En dat is prima, zolang alle versies maar authentiek en waarheidsgetrouw zijn. Een merk moet de organisatie weerspiegelen, en merken hebben interne ondersteuning nodig om te kunnen groeien en bloeien.

Lobkey Monster | Logo & huisstijl
Tineke Vandeweyer aan het werk | UX | UI | IA | Wireframes | Webdesign
Lobkey Monster

Onze eigen merknaam weerspiegelt onze aanpak en filosofie – Lobkey Monster is een unieke combinatie van twee verschillende entiteiten: een kreeft (lobster) en een aap (monkey). Kreeften knippen met hun scharen, waar en wanneer nodig, terwijl apen jongleren met wat er nog over is. Deze twee acties genereren nieuwe inzichten, creëren mogelijkheden en zorgen voor een frisse start voor merken, organisaties en de drijvende krachten die hierachter zitten.

Lobkey Monster | Branding Agency | Typografie
Een voortdurende uitdaging

In de afgelopen jaren hebben we voor een grote verscheidenheid aan klanten gewerkt: startups met een briljant nieuw idee, bedrijven waarbij klanten een bepaalde merkmoeheid hebben ervaren, en organisaties die hun dienstverlening opnieuw moesten uitvinden vanwege een veranderende realiteit of verandering in de verwachtingen van de klant. Elke keer hebben we gestructureerd en geherstructureerd, een merk bedacht of aangepast, ontworpen en herontworpen. Elke keer hebben we onze klanten begeleid naar nieuwe mogelijkheden, voorzien van een duidelijke strategie, een onderscheidende identiteit en efficiënte tools. We zijn trots op al deze Monster-merken. Nogmaals, ze zijn gewoon geweldig!