Er zijn altijd minimum twee kanten aan een verhaal

lobkey monster – about – image 1
Er zijn (minimum) twee kanten aan elk verhaal

Lobkey Monster hanteert een unieke tweezijdige aanpak. We benaderen merk en organisaties zowel vanuit een creatieve context als vanuit een rationele structurele aanpak. We zijn ervan overtuigd dat een merk de organisatie moet zijn en de organisatie op haar beurt ook het merk moet omarmen. Authenticiteit dragen wij dan ook hoog in het vaandel. Met de nodige ambitie uiteraard. De combinatie hiervan vertalen we zowel structureel als creatieve en levert verdomd sterke merken op.

lobkey monster – about – image 3
lobkey monster – about – image 2
Lobkey Monster

Onze naam weerspiegelt ook onze aanpak. Lobkey Monster is een unieke samenstelling van een aap en een kreeft. Kreeften knippen waar nodig, apen gaan creatief aan de slag met wat er overblijft. Het eindresultaat brengt nieuwe inzichten, mogelijkheden en en een nieuwe start voor het merk, de organisatie en haar stuwende krachten.

lobkey monster – about – image 4
Een sterk merk bouw je niet zomaar op

Opvallen is een continue verhaal, dat lang voor je eerste échte ontmoeting met een potentiële klant begint. Het weerspiegelt de keuzes die je maakt aan de ontwerptafel of in de vergaderzaal. Daarenboven kan een organisatie ook meerdere gezichten hebben en aannemen. Een duidelijke merkstructuur zorgt ervoor dat zowel een toevallige ontmoeting als een gepland contactmoment leidt tot de volgende stap in je verkoopproces. Wat er wanneer ook gebeurt, een uitgekiend merkplan zorgt voor een duidelijke focus en een ondernemende gemoedsrust.