Over ons

In nauwe samenwerking met de klant
Merken kunnen niet van de ene op de andere dag worden gebouwd, ze zijn het resultaat van een reeks keuzes. Wij helpen ondernemers, managers en bedrijven bij het maken van die keuzes. We werken nauw samen met onze klanten en begeleiden ze onderweg.
Er is niet zoiets als één standaard- verhaal

Er is altijd een intern begrip en externe perceptie. Er is de emotionele interpretatie en de rationele keuzes gemaakt door collega’s, leads of klanten. En dat is prima, zolang alle versies maar authentiek en waarheidsgetrouw zijn. Een merk moet de organisatie weerspiegelen, en merken hebben interne ondersteuning nodig om te kunnen groeien en bloeien.


Onze eigen merknaam weerspiegelt onze aanpak en filosofie – Lobkey Monster is een unieke combinatie van twee verschillende entiteiten: een kreeft (lobster) en een aap (monkey). Kreeften knippen met hun scharen, waar en wanneer nodig, terwijl apen jongleren met wat er nog over is. Deze twee acties genereren nieuwe inzichten, creëren mogelijkheden en zorgen voor een frisse start voor merken, organisaties en de drijvende krachten die hierachter zitten.

In de afgelopen jaren hebben we voor een grote verscheidenheid aan klanten gewerkt: startups met een briljant nieuw idee, bedrijven waarbij klanten een bepaalde merkmoeheid hebben ervaren, en organisaties die hun dienstverlening opnieuw moesten uitvinden vanwege een veranderende realiteit of verandering in de verwachtingen van de klant. Elke keer hebben we gestructureerd en geherstructureerd, een merk bedacht of aangepast, ontworpen en herontworpen. Elke keer hebben we onze klanten begeleid naar nieuwe mogelijkheden, voorzien van een duidelijke strategie, een onderscheidende identiteit en efficiënte tools. We zijn trots op al deze Monster-merken. Nogmaals, ze zijn gewoon geweldig!