Joossens

Joossens team Kwinten Verspeurt

Een merk in volle evolutie

De derde generatie van santiaire groothandel Joossens had nood aan een uitgewerkte merkstrategie en een merkverhaal om de komende jaren op te bouwen. Ook hun online aanwezigheid kon wat versterking gebruiken.

Aan de hand van ons Brand Experience Model © sleutelden we aan de merkstrategie en schreven we het merkverhaal volledig uit en bepaalden we o.a. informatie architectuur en wireframes van de nieuwe site waar sitebouwer Growl momenteel de laatste hand aan legt, in een frisse nieuwe look van grafisch vormgever Hannah Van Hoorick.

Jossens Padel 02
Joossens padel 001
IMG 4135

Contentproductie

Ondertussen stond de badkamerwereld uiteraard niet stil en lanceerden we diverse  B2B-initiatieven, enkele social media campagnes en creëerden we al heel wat content: 

  • van een nieuwjaarsboodschap i.s.m. Degelin Media
  • een interview voor Vlerick Business School,
  • tot het uitwerken van prachtige cases met foto's van Klaaar.