Communicatie strategie

Communicatie strategie
Je doelstellingen liggen vast en je merk heeft vorm gekregen. Dan wordt het tijd om op de voorgrond te treden en je communicatie uit te rollen. Ook hier werken we planmatig en in nauwe samenwerking met onze klanten.
Stap per stap
meenemen en overtuigen
Customer journeys
De instroom van nieuwe klanten is bij elk merk divers. De ene leert je kennen via een persoonlijke aanbeveling, de ander zag een advertentie. Het komt er op aan die erg diverse instroom enerzijds te bundelen en anderzijds netjes te kanaliseren. Aan de hand van doelgroepclusters en gefaseerde customer journeys krijgen we zicht op de communicatie inspanningen die we moeten leveren. Stap per stap nemen we potentiƫle klanten mee tot we ze overtuigd hebben.


De centrale rol van je website
Hoe je het ook draait of keert, alle wegen leiden uiteindelijk naar je website. Had je nog nooit van ons gehoord? Dan heb je ongetwijfeld onze naam gegoogeld en ben je via de een of andere manier op onze site terecht gekomen. Welk product of dienst je ook aanbiedt, je klanten zullen je online zoeken. Een sterk merk kan vandaag de dag niet meer zonder een sterke online aanwezigheid. Hoe summier of uitgebreid je website moet zijn, hangt af van waar je een potentiƫle klant hierna wil krijgen. Aan de telefoon of in je winkel? Met een concrete vraag of meteen aan de kassa?
Verdient jouw site wat meer aandacht?
UX Audit

Onze expertises in communicatiestrategie
Elke sterk merk kan haar communicatie in 3 stappen verfijnen. Zorg voor een duidelijke structuur en ent je content op het grid. Verpak tenslotte gerichte boodschappen in de juiste vorm. Voor volgende communicatie uitdagingen ben je bij ons dan ook aan het juiste adres:
- Communicatie analyse
- Communicatie plan
- Content plan
